NEMEA HISTORY

NEMEA HISTORY

Βασιλική Α. Καλλή: Η ζωή είναι πολύτιμη

 




Βασιλική Α. Καλλή: Η ζωή είναι πολύτιμη

Όλοι λένε πως η ζωή είναι πολύτιμη, εγώ και πάλι δεν ξέρω. Δεν ξερό αν μπορώ να ζω στο σκοτάδι μου και το φως στον ορίζοντα με τρομάζει τόσο πολύ. Δεν ξέρω αν είμαι απλά ένας ακόμα δειλός άνθρωπος πάνω στη γη. Δεν ξέρω τίποτα. Απλά κουράστηκα. Κουράστηκα να παλεύω με την υποτιθέμενη ζωή που πρέπει να ζήσω και να χάνω όλη την ώρα. Ο σκοπός που ποτέ δεν βρήκα, οι αλήθειες που ποτέ δεν είπα, και τα όνειρα που είχα σβήστηκαν κάπου εδώ. Δεν μπορώ να σκεφτώ καθαρά, τίποτα δεν είναι ίδιο. Σε έναν κόσμο που δεν ξέρω τι αξίζει, και για τι να προσπαθήσω. Σκέφτομαι αν ήταν όλα αλλιώς αν εγώ μπορούσα να βγω από αυτό. Οι μέρες περνάνε και απλά χάνονται σε ένα σκοτάδι που εγώ το ξέρω καλά. Η ψυχή μου απλά έσπασε αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι, αυτό το σκοτάδι με πνίγει,γίνεται όλο ένα με εμένα. Το δωμάτιο είναι παγωμένο, το σώμα μου μουδιασμένο, μου είπες να μην φοβάμαι αλλά τίποτα δεν αλλάζει,το μυαλό μου εθισμένο σε ένα τέλος που δεν δώσαμε ποτέ. Και σκεφτόμουν πως ήθελα να φύγω μακριά να πάω εκεί όπου το κακό δεν θα με πιάνει, εκεί όπου η θλίψη θα μετατρέπεται σε χαρά και τα όνειρα θα φαντάζουν αληθινά. Όταν όλα γύρω μου θα μοιάζουν ένας ατέλειωτος εφιάλτης εγώ απλά θα ξέρω πως εδώ δεν είναι το σπίτι μου. Απλά μεγαλώνω. 


Μεγαλώνω και ακόμα ψάχνω, ψάχνω να βρω όλα αυτά που έχω χάσει με τα χρόνια. Όμως αυτό που ξέρω είναι πως όταν τα αφήσω όλα πίσω μου θα ξέρω πως δεν έζησα μια συμβιβασμένη ζωή!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.